söndag

Då var man tillbaka på skolan igen! ett år kvar, sen är de studenten! :) Tiden går fort då man har roligt, för de har vi haft dom två åren vi haft tillsammans! :) Mitt schema ser lite anorlunda ut än de som jag la ut i förra inlägget, min skola verkar inte riktigt veta hur man lägger scheman så. :/
Men jag är ju ledig alla fredagar så ihelgen åkte jag Samuel mamma och K-I upp till stugan för att bygga en liten lekstuga, som vi ska ha som sovplats under sommrarna. Vi var snabba och effektiva så vi var klara på två dagar, så på lördag kväll åkte jag och Samuel till Lycksele för att hälsa på han systrar och gratta Patrik!

Nu är jag hemma och har packat väskan, för de blir att sova hos syster imorgon för att mitt schema passar inte med bussarna. Vi slutar klockan 18 imorgon och då måste jag vänta till klockan 20 för att ta en buss och då är de enklare att sova hos syrran! :)
Imorgon kommer den efterlängtade lönen som inte vart så stor som jag förväntade mig, men jag har iallafall bestämt mig för att köpa en ny jacka och ett till par skor. På tisdag blir de stan efter skolan, då ska jag se om jag hittar några örhängen också, jag har ju presentkort på Guldfynd! :)
ska ta mig nå fika nu och sen krypa till kojs, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0