jabadabado

hej, de vart inte som jag tänkt då jag skrev att jag skulle skriva! men jag har mina ursäkter, först funkade inte blogg.se, sen slutade hela internet funka! och sen jobbar jag hela dagarna och kommer hem och är sjuk trött och inte på humör för att sitta på dator och skriva. :/ Igår tänkte jag sätta mig, men då åskade de så då ville jag inte he igång datorn! Men nu hade jag tänkt skriva lite, jag har tyvärr alla bilder på kameran så dom visar jag nån annan gång! :)

Jag kan börja med att skriva lite om min lediga vecka. Den började med en tripp till Åsele med Samuel Paulina och Fredrik! De var mysigt, vi drack lite alkohol, umgicks och träffade lite människor! :) Efter de var jag i stugan 1 vecka, med familjen och släkten, ända gången på året då man träffar hela släkten! :) Så de var bra, hoppades bara att de kunde vara lite längre. Men nu är jag tillbaka till jobbet och slitet, men de är bara helgen och nästa vecka kvar, sen har jag sommarlov! :) Det är mest kvällsjobb kvar, har jobbat kväll hela veckan och jobbar även kväll många dagar nästa vecka, men de är pengar! :)
Nu måste jag gå och fika något innan Samuel kommer och hämtar mig! Ska till Lycksele och gratta Sanna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0