tisdag

Har nu börjat på min nya bok, den börjar lite mystiskt, men jag får hoppas att den blir bra! :) vart lite trött av att läsa så nu har jag tagit mig en paus och fikar en tekaka med leverpastej och ost, sen ett glas juice. :) har också hunnit med att kolla lite gran om folkmordet i Rwanda som jag och Tess har redovisning om imorgon!
Sista skoldagen imorgon innan helg, det känns skönt. långhelg skadar aldrig, men jag ska på inventering på torsdag och tjäna lite pengar! ska gå och hänga tvätten nu, sen läsa lite till sen sova! :) godnatt


ps. bästa låten! :)

Nightwish - The Siren

Lady with a violin playing to the seals
Hearken to the sound of calling

Who tied my hands to the wheel?
The zodiac turns over me
(Come to me)
Somewhere there my fate revealed
I hear but how will I see

I tied myself to the wheel
The winds talk to my sails, not me
(Come to me)
Somewhere there my fate revealed
I hear but how will I see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0