man kan aldrig lite på cyklister i umeå!

haha, endel människor är så skrattretande! de kan jag intyga. idag efter skolan då jag, Tess, Karro, Ida och Micke skulle gå ner på stan, kom det en tant (ca. 40-års åldern) och cyklade bakom oss. Då ropar hon någonting i stil med: "Har ni problem med att gå på trottoaren eller?". Okej, vi gick på vägen, men vi tog aldrig upp mer än halva vägen. Då svarar jag: "Ja". Så då pressar hon sig i mellan mig och Tess med cykeln, så att min stora bag(handtagen) fastnar i hennes styre. Sen säger hon till mig: "Många människor har problem med sånna som du!". Och då antar jag att hon menar att jag gick på vägen, än fast jag var en av dom som gick längs in mot trottoaren.

jaja, nog om de. när vi kom ner på stan gick vi till McDonalds och köpte varsin McFlurry, sen satte vi oss på torget och bara kollade på folk! :) de är så mysigt att bara umgås och sitta och snacka ute i det fina vädret! :)

sex dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: karrååw

asså jag skrattar än åt de där! Och Alexander kyckling! hahah :)Kul och läsa din blogg föresten

2008-04-19 @ 11:41:14
URL: http://karrolilah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0