LA Ink

Såg alldelens nyss på LA Ink, ortoligt bra program! jag blir väldigt sugen på att tatuera mig. :) men då är ju frågan vad man ska tatuera som man vill ha hela livet. Jag älskar blommor och tycker att lotus blommor är otroligt fina, men vi får se vad som händer! :)

Älskar Kat Von D från LA Ink, hon har så härligt personlighet och hon är sig själv! och hon är så bra på att tatuera. sen klär hon i allt, hon är alltid lika snygg! :)


LA Ink

LA Ink - Kim, Corey, Kat Von D, Hannah & Pixie

Kommentarer
Postat av: josefine

Ah, hon var snygg i kläderna på bild 4 men tyvärr tror jag inte dom skulle sitta lika bra på mig själv :P

Kat är sååååå snygg och coool, höhö.

2008-04-20 @ 22:19:33
URL: http://xjosefinex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0